מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » איך להשכיר דירה?
מגזין נדל"ן ומקרקעין

איך להשכיר דירה?

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 3462 צפיות

מדי שנה אינספור קשישים מחליטים לעבור לבית אבות ולעזוב את דירתם ומדי שנה רבים מקבלים בירושה דירות שאין להם שימוש בהם, במקרים מעין אלו עולה נושא ההשכרה. השכרת דירה יכולה להיות הכנסה מצוינת כל עוד מנהלים אותה באופן נכון. חשוב להתייעץ לא פעם עם עורך דין בתחום של השכרת דירות ובמומחים מתחום הנדל"ן. מאמר זה ייתן לכם מס´ טיפים איך להשכיר דירה?

בחירת השוכר הנכון
אחד הסיוטים הגדולים ביותר של בעלי הדירות הוא השוכרים. קיימים לא מעט שוכרים הגונים שנכונים לעמוד בתנאי החוזה ובהתחייבויות שלקחו על עצמם אך לצד אלו קיימים גם שוכרים שיכולים להיות בעיתים מאוד ולהפוך את עניין השכירות להפסד מאשר רווח בעקבות הוצאות משפטיות. בעיות כגון פינוי הדייר בזמן, גרימת נזק לדירה ולתכולתה קורות לא פעם. כאשר בוחרים שוכר חשוב לבדוק את הרקע שלו, לא להתפשר על סכום שכירות גבוה לשוכר שלא עומד בתנאים שלכם, לברר כי אין לשוכר תחביב מיוחד כמו נגינה בתופים שיכול להפריע לשכנים. כמו כן לבדוק האם מס´ הדיירים חוקי, האם יש ילדים, חיות בית וכו´.

השכרה למטרות שאינן מגורים
חשוב לבדוק עם השוכר טרם ההשכרה מה היא מטרת השכירות – מגורים? משרד? לא פעם משמשות דירות שכורות כמראה תמים לעסקי פשעים. חשוב לציין בחוזה השכירות בפירוש את מטרת המגורים. כך למשל אם יש השכירות למטרות עסקיות יש לנכות מס מדמי השכירות. כמו כן מטרות שאינן מגורים תחייב את השוכר במס שבח על מכירת הדירה.

ביטחונות
החלק החשוב ביותר בהשכרת דירה היא לוודא כי יש ביטחונות שיוודאו כי תקבלו את הכסף שלכם בצורה זו או אחרת. בדיקת ערבים שיחתמו על שטרי הערבות היא דרך התחייבות אחת. רצוי לחלק את הערבות למס´ שטרי ערבות ובכך ליצור גמישות בהפרת תנאי השכירות. כמו כן חשוב מאוד לבדוק את הזהות של הערבים באמצעות ת.ז. ומקום עבודה. החלק החשוב והמרכזי ביותר יהיה חוזה השכירות – חשוב לבדוק אותו מול עורך דין שמתמצא במיסוי ובחוזים.


עורכי דין לענייני שכירות נדל"ן
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני שכירות נדל"ן. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא איך להשכיר דירה?
סגור