מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תביעת ביטוח ונזקי רכוש » סיוע על ידי עורך דין ביטוח
מגזין תביעת ביטוח ונזקי רכוש

סיוע על ידי עורך דין ביטוח

מרביתנו חושבים, ובצדק, כי אם טרחנו ועשינו ביטוח ואנו משלמים עליו באופן מתמשך, גם מגיע לנו להשתמש בו בשעת הצורך כפי שהובטח לנו בעת החתימה על הפוליסה המבוקשת. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד שכן לא תמיד קל כל כך להוציא את כספי הפיצויים או לתבוע את הביטוח כפי שהיינו רוצים.
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/1/2014
  • |
  • 13:45
  • |
  • 1845 צפיות

המצב שבו מבוטח עומד מול חברת הביטוח ודורש כספי פיצוי המגיעים לו, הוא אף פעם לא עסק נעים ופשוט. ואם ניקח בחשבון גם שמדובר בחברות גדולות עם סוללות של מומחים ועורכי דין, הרי שהדבר כמעט בלתי אפשרי בלי פניה לערכאות משפטיות בכדי לקבל כסף זה. בדיוק לשם כך קיימת גם ההתמחות המשפטית העוסקת בביטוח לרשות הציבור. 

עורך דין ביטוח בדיוק לשם העניין הזה
בכדי לטפל בעניינים כמו אי מתן פיצוי כספי ע"י חברת הביטוח למרות שהמקרה אכן נכלל בסעיפי פוליסת הביטוח, קיים עורך דין ביטוח.  עורך דין זה, מתמחה בדיני הביטוח ויכול לסייע לכם להגיש ולהציג את הניירות המתאימים, ולתבוע בכדי לקבל את מה שמגיע לכם מטעם חברת הביטוח. ישנם מגוון תתי תחומים דוגמת ביטוח חיים, עורכי דין המתמחים בביטוח סיעודי וכיוצא בזאת. בעיקר שימושי לפנות לאיש מקצוע כזה אם חברת הביטוח שלכם היא גדולה ומסועפת ומגנה על עצמה משפטית ובכתב בצורה טובה למדי. כמובן, שגם עו"ד לא מבטיח במאה אחוז שאכן תקבלו את הפיצוי המבוקש. 
עורך דין לתביעת ביטוח

החלטתם להגיע לעו"ד לענייני ביטוח
אז גמלה בליבכם ההחלטה לפנות לעורך דין בנושא בכדי שיעזור לכם להשיג את כספי הפיצויים, איך מתארגנים לקראת פגישה זו? ראשית סכמו לעצמכם את כל השתלשלות המקרה. שנית הביאו אתכם את פוליסת הביטוח בכדי שעורך הדין יוכל לעיין בה ולראות את הסעיפים השונים בהקשר למקרה שלכם. עוד דבר שמומלץ להביא אתכם הוא מסמכים וניירות- אם זה מסמכים מביטוח לאומי, מסמכים מרופאים שמעידים על מצב רפואי כלשהו, תמונות ועדויות וכל דבר שיכול להוכיח שאכן מגיע לכם פיצוי ושאתם לחלוטין לא מנסים לסחוט סתם כספים מחברת הביטוח. 

דבר אינו בטוח
למרות שהפנייה לעו"ד ביטוח יכולה בהחלט לסייע לכם להשיג את התגמול שמגיע לכם, זה לא מבטיח עדיין כלום. עורכי הדין שמחזיקות חברות הביטוח הם מנוסים מאוד ומומחים בביטוח, ברכב וגם ברפואה והם לא יוותרו בקלות על כספי חברת הביטוח. לכן, לא מובטח לכם לקבל כספים חזרה, אך מומלץ לנסות. 


עורכי דין לחוזה ביטוח
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לחוזה ביטוח. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא סיוע על ידי עורך דין ביטוח
סגור