מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין עבודה » הרעת תנאים ופיצויי פיטורין
מגזין עבודה

הרעת תנאים ופיצויי פיטורין

לא בכל מקרה העובד מודע לכך שנעשתה הרעה בתנאי העסקתו וגם אם כן, רבים מתלבטים אם לייצר תביעה מול המעביד כיוון שישנו ספק כיצד התוצאה באמת יכולה להועיל, שכן מדובר על הסכנה שבשינוי מעמד העובד בעיני ההנהלה או בהתפטרותו.
  • מערכת האתר
  • |
  • 6/6/2013
  • |
  • 14:55
  • |
  • 2180 צפיות

יחסי עובד מעביד יכולים להיות מורכבים בתקופת ההעסקה, עד כדי כך שהם עלולים לחוש השפלה מצד המעסיק וכפיות טובה או יחס שאינו מתגמל על העבודה המסורה. אותם עובדים הופכים לממורמרים ומושכים את ידם ממקום העבודה. בבואם לתבוע מן ההנהלה פיצויים הם עלולים להיענות בשליל מתוך הטענה שהם התפטרו על דעת עצמם, ולא מגיעים להם כספי הפיצויים שעליהם עמלו בזיעת אפם ימים ולפעמים גם לילות וסופי שבוע. החוק בא לגבות עובדים ולמנוע מצב בו מעביד יתחמק מזכות המעביד להעניק פיצויים לעובד שתנאיו הורעו, לעתים במתכוון, כדי שהעובד יטול את רגליו ויפרוש מעצמו.     

איך מזהים הרעה בתנאי ההעסקה?
ישנם כמה מצבים מובהקים המצביעים על הרעה בתנאי ההעסקה, כמו למשל תשלומים שהמעביד אינו משלם לעובדים – ואותם יגלה רק מי שמעיין בגיליון המשכורת – אלו יכולים להיות דמי בראה, דמי חג וחופשה, ביטוח לאומי ותוספת יוקר, נסיעות ועוד.זה יכול להתבטא גם ביחס משפיל מידי המעביד, הלנת משכורת או תנאים נחותים יותר ממה שבחוזה העבודה או בצו ההרחבה.

שינויים נוספים או תנאים שלא ממולאים
כאשר מעביד מפחית משכרו של עובד, אפילו אם הוא הסכים, זהו מהלך אסור על פי החוק. פגיעה במעמדו המקצועי של העובד גם אם העובדת חזרה מחופשת לידה, שינוי של מקום העבודה – העתקתו למקום אחר לתקופה בלתי מוגדרת שמקשה על ההגעה, שינוי היקפי העבודה או שינוי זמני העבודה עלולים להשפיע על היציבות שבהחזקת המשרה.

פניה לעורך דין
עורך דין דיני עבודה הוא הכתובת כדי להתייעץ ולגלות מה באמת מעמדו של העובד שפוטר ביחס לחוק, לכמה פיצויים הוא עתיד להיות זכאי או האם מה שנעשה לו נחשב באמת לעוולה על פי החוק או לא. 


עורכי דין לענייני חוזה עבודה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני חוזה עבודה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הרעת תנאים ופיצויי פיטורין
סגור