מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » קבוצת רכישה ויתרונותיה
מגזין נדל"ן ומקרקעין

קבוצת רכישה ויתרונותיה

קבוצת רכישה היא למעשה התאגדות של מספר אנשים טרם הם רוכשים דירה או נכס נדל"ן כלשהו מחברת קבלנות, וברצונם להשיג הנחה על ידי כך שיתארגנו כקבוצה. האינטרס הוא של שני הצדדים, ורכישה בקבוצת רכישה היא נהוגה, טובה, וזולה יותר, כאשר חברי הקבוצה למעשה מלווים את כל תהליך הבנייה מרכישת הקרקע ועד הלבנה האחרונה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/10/2013
  • |
  • 16:22
  • |
  • 2174 צפיות

אם ראיתם את מחירי הדירות אשר לא מפסיקים לעלות, כנראה שגם אתם מבינים שצריך לעשות מספר מהלכים בכדי לרכוש דירה, כאלה שיורידו את העלויות משמעותית, אחד מהם הוא הצטרפות לקבוצת רכישה. זוגות צעירים רבים בישראל רוצים לרכוש דירה משלהם, אך הדבר לא נמצא תמיד בהישג ידם, ולעיתים הם אף מודאגים שזה לעולם לא יקרה, בטח בימים בהם בכדי לרכוש דירה צריך להגיע לכ-200 משכורות.

אותם זוגות יספרו לכם שאם היו יכולים להשיג הנחה מסויימת ברכישת הדירה, הם לבטח היו יכולים לרכוש אותה. יוקר המחייה והתמורות הכלכליות מוסיפות לצורך העז בהנחה משמעותית על הדירה. הצטרפות לקבוצת רכישה בהחלט יכולה להיות האופציה המועדפת עבור משפחות רבות.
קבוצת רכישה - בעיקר יתרונות, מעט חסרונות

קבוצת רכישה – הפתרון הטוב והזול ביותר
כאשר אנשים מגיעים לקבלן כקבוצה, הרבה יותר קל לנהל משא ומתן, ולקבל הנחות שונות, כמו על מס רכישה וכל מיני אגרות ומיסים הכלולים ברכישת הדירה, כאשר הקבלן יקזז כל הנראה מהרווח שלו, זאת בכדי להבטיח את רכישות הדירה על ידי הקבוצה. אם ברצונכם לרכוש דירה, אחת הדרכים הטובות ביותר להוזיל את מחירה הוא באמצעות הצטרפות לקבוצת רכישה.

תהליך הצטרפות לקבוצה
תהליך קבוצת הרכישה הוא פשוט. האנשים מתוך הקבוצה למעשה עוזרים לתהליך הבנייה של הניין והוא נעשה על ידי הדיירים עצמם, שרוכשים יחדיו את הקרקע, בוחרים את האדריכל שמלווה אותם לכל אורך הדרך בבנייה וכמובן בכל פעם שצריך להוסיף עוד דברים לבניין הכספים נלקחים מהקופה שנמצאת אצל עורך דין שמתמחה בנדל"ן.

בררו את הפרטים
אחד העקרונות המנחים של הכניסה לקבוצת רכישה הוא שצריך לבדוק היטב עם מי בדיוק אתם נכנסים להרפתקה אשר יכולה להשפיע על חייכם בצורה משמעותית. בכדי שלא תפסידו כסף, או שלבסוף תתחרטו, או שאחרים מהקבוצה יתחרטו, בדקו היטב עם מי בדיוק אתם יוצאים להרפתקה שהולכת ללוות אתכם למשך שארית חייכם ככל הנראה.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לקבוצות רכישה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לקבוצות רכישה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא קבוצת רכישה ויתרונותיה
סגור