מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין הגירה ואזרחות » הגרלת גרין קארד לארה"ב
מגזין הגירה ואזרחות

הגרלת גרין קארד לארה"ב

מדי שנה, ארצות הברית של אמריקה מקנה זכות לכ- 50,000 מועמדים מרחבי העולם להשתתף בהגרלת הגרין קארד למטרות קבלת אשרת הגירה אליה. משמעות האשרות הללו היא אישור רשמי לשהיית קבע כולל אפשרות לתעסוקה בארצות הברית ללא הגבלת זמן.
  • מערכת האתר
  • |
  • 23/1/2014
  • |
  • 17:58
  • |
  • 2714 צפיות

אישור לשהיית קבע בארצות הברית על סמך עליה בגורל, בעוד ישנן בדיקות מחמירות באשר לכל מי שנכנס ויוצא את ארצות הברית מאז אירועי ה9/11, נסמכות על הגשת בקשה מיוחדת ביחד עם הגשת המועמדות. ההגרלה הזו נערכת בהתאם לאידיאל האמריקאי שמזמן מגוון רחב של מיצירה של אוכלוסיה מגוונת בארצות הברית תוך קליטת המהגרים הזרים. גם אזרחי מדינת ישראל, כרוב אזרחי מדינות העולם – פרט למספר מדינות מהן מספר המהגרים לארצות הברית רב ממילא, רשאים להגיש את אותה בקשה לקבלת גרין קארד מבוקש זה.

נוהל הגשת הבקשה
על מנת להגיש בקשה להגרלה עבור השנה העוקבת הבאה, יש למהר ולהגיש את הבקשה החל מן התאריך 1 לאוקטובר שנתיים לאחור ועד לסוף אותו החודש. חשוב לציין כי הגשה של אותה מועמדות נעשית לרוב אונליין ואינה כרוכה בתשלום, אולם מי שנעזר בשירותיו של עורך דין הגירה או בשירותי חברות שונות שמאפשרות תמורת תשלום להגיש בשם המועמדים את הבקשה באופן יעיל – ישלם תשלום מסוים עבור סידור הבקשה וכתיבתה בשפה האנגלית.
קבלת אזרחות אמריקאית

תנאים פשוטים להגשת הבקשה
על מנת להיות זכאי להגיש בקשה לקבלת גרין קארד, יש צורך בעמידה בתנאים פשוטים כמו למשל הצגת תעודה של סיום בית הספר התיכון או ניסיון תעסוקתי בעבודה שדורשת כשנתיים של הכשרה ופרטים אישיים נוספים. יש להגיש בכל שנה בקשה אחת בלבד, כיון שיותר מבקשה אחת תדחה את המועמדות של אותו מבקש על הסף. במידה שמדובר על בני זוג, כל אחד מהם יהיה רשאי להגיש בקשה באופן אינדיבידואלי – אולם אילו רק אחד מהם יזכה – שני בני הזוג יחד עם ילדיהם עד לגיל 21 יהיו זכאים לגרין קארד להגירה לארצות הברית.

מה לעשות לאחר הזכיה?
לאחר הזכיה, רצוי להתייעץ עם עורך דין בתחום ההגירה לארצות הברית, כדי להשלים את הליך ההגשה של המסמכים הנחוצים להגירה כדי ליישם את הזכיה בהקדם האפשרי. לצורך העניין יש להגיש מסמכים לפי בקשת רשויות ההגירה ועמידה בראיון בשגרירות ארצות הברית. הראיונות יחלו מהראשון לאוקטובר בשניה הקודמת לשנת הייעודית אליה מגרילים את הזכות. 


עורכי דין לענייני הגירה לחו"ל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הגירה לחו"ל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הגרלת גרין קארד לארה"ב
סגור