מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » דגשים וכללים השקעת נכסי מקרקעין
מגזין נדל"ן ומקרקעין

דגשים וכללים השקעת נכסי מקרקעין

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2182 צפיות

תחום הנדל"ן בישראל התפתח מאוד בשנים האחרונות ואנו עדים למשקיעים ויזמים צעירים שנכנסים לעולם זה באופן עצמאי עם ידע מועט שמתרחב ונרכש עם העבודה. ההשקעה בנכסי מקרקעין מתבצעת בחיי היום-יום כמעט אצל כל אחד, ובכדי לעשות אותה בתבונה יש לשים פעמיכם על כללים בהשקעת נכס מקרקעין. בין אם מדובר ברכישת נכס לשימוש עצמאי כמו דירה, או שכירת נכס, השקעה בנכס לטווח הארוך או השקעת מקרקעין במטרת בנייה ופיתוח. מאמר זה ייתן מס´ דגשים על כל אחד מסוגי ההשקעות הללו.

השקעת נכס מקרקעין לשימוש עצמי
לא פעם זוגות צעירים שמחליטים להתחיל את חייהם יחד בוחרים ברכישת דירה במקום שכירות. כאשר מסתכלים על זה במבט מרוחק אכן נראה כי רכישת דירה היא יותר משתלמת בטווח הארוך, אך בפועל קיימים חסרונות רבים לרכישת דירה בגיל צעיר – לרוב נדרשת הלוואה שכן עדיין לא נוצר הון אישי בכדי לקנות דירה, בעקבות זאת יש להתפשר על גודל ומיקום הדירה והוצאות על תחבורה ציבורית, על רכב, על דלק גדלות מאוד. ההמלצה היא להשכיר דירה בשנים אלו שקרובה למקום העבודה ובכך לחסוך את עלויות תחזוקת הרכב או הניידות בדרך אחרת וכאשר מתבססים יותר, המשפחה מתרחבת, העבודה קבועה ניתן לרכוש דירה לשימוש עצמי. גם כך ההלוואה לרכישת נכס פרטי עולה בהחזר חודשי על דמי שכירות ואפילו אם פירעון קרן ההלוואה מתמלא קצת זה עדיין לא משתלם שכן ברוב המקרים עוברים בחמש השנים האחרונות דירה וזו התקופה שבה תצבור הקרן כ10% בלבד!

השקעה בנדל"ן מניב
רבים זוכים לקבל דירה בירושה או לקנות נכס ולהשכיר אותו בדמי שכירות. השקעה בתחום הנדל"ן היא בחירה נבונה שכן התשואות דיי גבוהות בישראל בשנים האחרונות. עם זאת יש לרכוש ידע בתחום בכדי לשמור על התשואה הזו ועל קביעותה. חשוב לזכור שדירות שכורות מתחלפות בדיירים שיכולים לעשות נזקים לדירה דבר שיצרוך תיקונים ואחזקה שוטפת של הבית. כמו כן בתקופות הביניים כאשר אין דייר תשלום הארנונה יוטל על משכיר הנכס.

למי מיועדת השקעה לטווח הארוך?
השקעות של בנייה ופיתוח והשקעות של טווח הארוך לא מיועדות לכל אחד. יש לקחת בחשבון כי השקעות מסוג זה דורשות סבלנות רבה, הון עצמי והשקעת זמן של כ10 שנים! חשוב למצוא זמן להקדיש להשקעה בכדי להבטיח שהיא תניב נכסים. בהשקעה לטווח הארוך כדאי לפזר את ההון ולא לרכוש נכס אחד גדול ולקוות שהוא יניב פירות.


עורכי דין לענייני חוזה נדל"ן
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני חוזה נדל"ן. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא דגשים וכללים השקעת נכסי מקרקעין
סגור