מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » עורך דין מקרקעין מייעץ - קניית דירה מקבלן
מגזין נדל"ן ומקרקעין

עורך דין מקרקעין מייעץ - קניית דירה מקבלן

בחירת הדירה ואזור המגורים מצריך שימוש בשיקולים שונים, כיון שאי ידיעה של נתון שניתן היה לבדוק מלכתחילה עלולה לשבש את ערך הדירה, לגרום לאכזבה בבחירת מקום המגורים, לעלות כסף רב או שלא להתאים לצרכים של בעלי הדירה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 18/6/2014
  • |
  • 13:17
  • |
  • 1941 צפיות

תהליך חיפוש הדירה ואיתורה, ההתנהלות מול ספקי שירות שונים גם במסגרת חיפוש הדירה וגם במסגרת השיפוצים שלה וסידורים נוספים אחרים הם חלק בלתי נפרד מן התהליך, תהליך שרבים עוברים אותו בממוצע פעם או פעמיים במהלך ימי חייהם. רבים מבקשים לחסוך בהוצאות העתק, אולם גם כאן ישנה משמעות לאמרה – "כל הקונה בזול – משלם בסופו של עניין ביוקר". ש מי שמשלם לחברת בדק בית על מנת שתאתר ליקויים באופן מקצועי, ובכל אופן – אין לוותר על עורך דין מקרקעין שייצג אך ורק את צד הקונה. 

השיקול הסביבתי ברכישת דירה
לשיקול הסביבתי השלכות רבות והוא נחלק לכמה מישורים: ישנו המישור שכרוך בערך הדירה – האם ישנם בניינים שמסתירים את האור או שעומדים להבנות ולהסתיר, האם ישנם מטרדי רעש שונים וכדומה או לחילופין – האם ישנם מתקנים חיוניים בקרבת המקום כמו גן ילדים או תחבורה ציבורית? 
לקנות דירה בביטחון

ומה בתוך הדירה?
לא תמיד ניתן לדעת זאת מראש, אולם רצוי לשאול את הדיירים הקודמים באשר לשכנים, ולדלות כמה שיותר פרטים אודות שכנים בעייתיים – גם מבחינת מטרד הרעש וגם מבחינת יחסי הכוחות בין השכנים התומכים או שאינם תומכים בתוכנית תמ"א 38 – שעשויה להעלות את ערך הבניין לאחר השקעה כלכלית לא קטנה. ישנם שיקולים נוספים שקשורים לפנים הדירה – באשר לסידור הצנרת, כמות החדרים הנדרשים לנפשות שבמשפחה, כיווני האוויר ועוד. 

לקחת בחשבון את הנתונים של הבניין
בבניינים החדשים ישנם תקנים לבניית חדרי מיגון, ובבניינים שאין בהם חדרים כאלו – איך נראה המקלט? האם הוא משמש כמחסן או שישנו מחסן נפרד? ישנם בניינים בהם ישנו מחסן צמוד לכל דייר בטאבו. חשוב לשכור אדם שמבין בתוכניות הבניה, ולהבין האם המחיר הוגן יחסית לתנאים. 

זכויות בבניה
האם לדייר ישנן זכויות בבניה שאותן הוא מעוניין למכור? פניה לעורך דין מקרקעין אשר ביכולתו להשיג את תוכניות המתאר של הנכס ולקרוא אותן תאפשר להבין מה כולל הנכס על פי הטאבו וכן מה המשמעות הכלכלית של אלו עבור הקונה. 


עורכי דין לקניית דירה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לקניית דירה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עורך דין מקרקעין מייעץ - קניית דירה מקבלן
סגור