מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » עו"ד וחוזה נדל"ן
מגזין נדל"ן ומקרקעין

עו"ד וחוזה נדל"ן

רבים ממי שקונים דירה, ממהרים לעשות סקרי שוק בטרם הם קונים ירה, אך מפספסים דבר חשוב מאוד שהוא עניין חוזה המכר של הדירה או חוזה ההשכרה שלה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 6/10/2013
  • |
  • 14:50
  • |
  • 2137 צפיות

בחוזי נדל"ן יכולים להיות לא מעט מכשולים ולכן עו"ד מקרקעין יכול לסייע לא מעט, גם בפן של החוזה עצמו וגם בשמירת כל הזכויות מעבר לכך.

רישום ובדיקה בטאבו- הליכים מסובכים שלוקחים זמן
אחד מן הנושאים הכי שנויים במחלוקת הוא עניין הרישום והבדיקות בטאבו של הנכס. הטאבו יכול לתת מידע לא רק על שנת הנכס, אלא גם על חיובים והוצאות לפועל שיש עליו, הסבות בלתי חוקיות ועוד מידע שבלעדיו אתם עלולים להיכנס לצרות. זאת בנוסף על הליכי הרישום בטאבו שהם לא פשוטים בירוקרטית ומצריכים הכנה של טפסים מדוקדקת שבלעדיה לא ניתן להגיש בקשה לרישום בטאבו.

עו"ד מקרקעין שמתמחה בנדל"ן, יכול לחסוך לכם את כל כאב הראש הזה משום שהוא מכיר את הטאבו טוב יותר מכם ומה צריך להביא אליו כדי לעשות הכל בפעם אחת. 
עו"ד טוב למקרקעין יכול לחסוך לכם את כל הטרחה הרבה הכרוכה בחוזה נדל"ן

רישום הזכויות ובדיקת הזכויות
עוד סיבה בגינה כדאי לפנות לעו"ד נדל"ן, היא עניין הסדרת הזכויות של הנכס על שמכם. כאשר  קונים נכס חדש או אפילו נכס יד שנייה, יש להעביר זכויות על שמכם או מבעלי הדירה הקודמים אל בעלי הדירה החדשים. הרישום והזכויות על הנכס, מזכים אתכם גם ברשות לקבל ביטוח דירה, וגם לבצע העברה מסודרת של כל רישומי הנכס מול העירייה לצורך בירורים או גבייה עתידית. עוד סיבה חשובה לפנות לעו"ד היא כאשר קונים דירה למשל מהוצאה לפועל, לבדוק שאכן כל החובות עליה כוסו במלואם על ידי מי שהדירה נלקחה ממנו מלכתחילה.

עו"ד נדל"ן חשוב גם בעת השכרת דירה
 אך לא רק בקניית דירה חשוב לערב עו"ד מקרקעין. גם בעת השכרת דירה. עו"ד הוא אדם שמומחה לחוזים באופן כללי ולכן הוא יוכל לחבר חוזה מיוחד עבורכם שתכיל ותגן על כל הזכויות שלכם בדירה לבין בעל הדירה עצמו. אם מדובר בדירה שלכם שאתם משכירים למישהו, חוזה יסייע לכם להגן על שלמות הדירה וכן על זכותכם לדרוש פינוי כעבור תקופה כמוסדר בחוזה. 

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין בתחום חוזה נדל"ן
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין בתחום חוזה נדל"ן. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עו"ד וחוזה נדל"ן
סגור