מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין הגירה ואזרחות » קבלת אזרחות
מגזין הגירה ואזרחות

קבלת אזרחות

חוק האזרחות אשר נוסד בישראל בשנת 1952 מסדיר את כל העניין הנוגע למי יכול לקבל אזרחות במדינת ישראל. אזרחות אינה דבר של מה בכך והיא מתירה לא מעט זכויות לאדם בעל האזרחות. על כן, על אדם זה ראשית כל להוכיח ידע בשפה העברית ושהות בארץ משך כל חייו או לפחות 3 שנים (ויותר).
  • מערכת האתר
  • |
  • 30/10/201
  • |
  • 17:55
  • |
  • 2311 צפיות

החוק קובע כי קבלת אזרחות רשמית בארץ נערך החל מגיל 16, עם קבלת תעודת הזהות. אך מסיבות כאלו ואחרות, יש מי שאינם מקבלים אזרחות למרות שחיו בארץ. לעיתים זה בשל הגירה למספר שנים לחו"ל, לעיתים זהו אדם שנשללה אזרחותו ולא חסרות סיבות נוספות אחרות. אם בשלב מאוחר יותר של החיים בן גילאי 18-21 אדם ירצה להגיש בקשה לאזרחות הרי שהוא רשאי להגישה, בתנאי שהוא נמצא בארץ מעל 5 שנים, מתכנן להשתקע כאן ודובר עברית שוטפת. כמובן, שאם לאדם יש משפחה והורים ישראליים שחיים בארץ, הוא זכאי אוטומטית לאזרחות ישראלית.

בכל נושא שיש שאלה על אזרחות הוועצו בעו"ד
 נושא האזרחות הוא נושא סבוך ובירוקרטית לא קל להתמצא בו. לכן, אם מסיבה כלשהי יש לכם או למישהו מיקריכם בעיה כלשהי הנוגעת לענייני אזרחות, מומלץ לפנות לעו"ד לענייני אזרחות  אשר בעניניים אלו מתמחה באופן ספציפי ויוכל לעזור לכם להתמצא בסבך הבירוקרטיה ובין הזכויות והחובות שלכם בנושא.

החובות של אזרח ישראלי
כאזרחים ישראליים מעבר לזכויות הרבות כמו הזכות לבחור לכנסת ולרשות המוניציפאלית, להעזר בשירותי ביטוח לאומי וביטוח בריאות ממשלתי חלות עליכם כמובן גם חובות. מהן? למשל החובה לשרת בצבא הגנה לישראל, כמו גם החובה בהצגת דרכון ישראלי בעת היציאה מהארץ וחזרה אליה, איסור כניסה למדינות אוייב וכמובן איסור לשתף פעולה עם האויב. 
איך מקבלים אזרחות ביעילות ובמהירות?

במה עוד מטפלים עו"ד לענייני אזרחות?
קבלת אזרחות היא רק חלק קטן מהשירותים שבהם מסייעים עו"ד בתחום זה. הם גם מתמחים ויכולים לסייע להפיק אשרות כניסה זמניות לארץ לעובדים זרים, לתיירים, לחולים אשר מגיעים לעבור טיפולים בארץ, לסטודנטים ועוד. כמו כן הם יכולים לטפל גם בענייני בדיקת אבהות והוכחת לאום לילד, ועוד. 


עורכי דין לענייני אשרות עבודה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני אשרות עבודה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא קבלת אזרחות
סגור