מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » כך תרכשו ידע עבור קניית דירה
מגזין נדל"ן ומקרקעין

כך תרכשו ידע עבור קניית דירה

תהליך רכישה או מכירה של נכס הינו תהליך מורכב, ויש בו פגישה עם בעלי מקצוע ועם גורמים שונים. ההתנהלות מול כל גורם ובעל מקצוע עלולה להיות פרצה לבעיות משפטיות שונות, אשר רצוי להכיר מראש, להמנע מאלו או לדעת איך להתמודד עימן. סיועו של עורך דין צמוד לתהליך מייצר גיבוי משפטי ואסטרטגי לכל צעד.
  • מערכת האתר
  • |
  • 27/1/2014
  • |
  • 15:43
  • |
  • 2032 צפיות

התעסקות בנדל"ן היא למעשה התעסקות בין היתר בכספים שנחסכו בעבר, אולם גם בכספים העתידיים שעדיין לא קיימים בחשבון הבנק. כל צעד שנעשה בעסקה זו יכול להשפיע על עתיד העסקה או על העתיד הפיננסי וגם על איכות החיים של הדייר לעתיד בנכס או של בעליו. תחילת התהליך נעשה בדרך כלל יחד עם בדיקות שונות שעורכים לנכס. ישנה בדיקה לדירה עצמה ולסביבתה, מיהם השכנים, עריכת בדק בית – בדרך כלל אצל חברות שמתמחות בכך, בדיקה אצל שמאי מקרקעין, בדיקת נסח הטאבו באמצעות עורך דין בדרך כלל ובדיקת המשכנתא האפשרית בבנק.

לבדוק עלויות מיסוי
למיסים ישנו נתח חשוב בשיקולים הפיננסיים לרכישת הנכס, הרי שהמחיר לעולם אינו מסתיים במחיר הדירה בלבד. מדרגות המס משתנות בין העסקאות ומתעדכנות אחת לשנה, אולם הן מהוות אחוז משמעותי ממחיר הדירה. המיסוי מושפע מתנאים שונים כמו למשל היותה של הדירה יחידה או נוספת בבעלות הנוכחית. רצוי להיעזר המורה נבוכים בתחום המיסוי, כיון שיש לו משקל לא קטן בקבלת ההחלטות בעסקה. 
הידע הנדרש לקניית דירה

הוצאת נסח הטאבו
הרוכשים דירה חייבים לברר מיהם בעלי הזכויות בנכס. ניתן לקבל את המידע אודות בעלי הקרקע בדף נסח הטאבו של הדירה בלשכת רישום המקרקעין במשרד המשפטים. תוך כדי הבירור יש לענות על השאילתות – האם הנכס רשום בטאבו, מי בעל הזכויות בו ומהן הזכויות שלו, האם קיימות הערות אזהרה, האם ישנה הפקעה או צו הריסה או האם קיים תקנון בית משותף בין הדיירים. 

לבדוק חוקיות הנכס
האם קיים לנכס היתר בניה? רצוי לברר האם קיימת התאמה לשטח עצמו יחד עם ההיתר, והאם השימוש בפועל בנכס מעודכן. את זאת ניתן לברר בגנזך ההנדסה – ניתן לתאם פגישה באמצעות טלפון -  כדי לפגוש, לקבל את התיק ולברר אודות היתר בניה מילולי או תוכנית חתומים, תעודת גמר ודו"ח תביעות משפטיות. 

רכשו ידע אונליין
לרוב מומלץ לקנות דירה תוך קבלת ליווי וייעוץ משפטי מטעם עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין. עם זאת, רבים נרתעים מן השימוש המידי בעורך דין ומבקשים לבצע את התהליך לבדם.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פלטפורמות מקוונות המאפשרות לרכוש ידע חשוב במגוון תחומים וכל שכן בתחומים השקעתיים שונים לרבות לימודי שוק ההון וקורס השקעות נדל"ן אונליין. דעו שקיים הבדל בין קורס תיווך לבין קורס השקעות נדל"ן. קורס תיווך פונה למי שמבקש ללמוד לקראת בחינת רשם המתווכים ומשם להמשיך לעתיד מקצועי בתיווך נדל"ן. קורס השקעות נדל"ן פונה למי מכם שמעוניין ללמוד כיצד לגשת לעסקת מקרקעין וכיצד לזהות נכס נדל"ן מניב על-פי פרמטרים שונים לרבות מצב הנכס, סביבתו ובדיקות רשמיות נוספות כפי שצוינו לעיל.


עורכי דין לנדל"ן מסחרי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לנדל"ן מסחרי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא כך תרכשו ידע עבור קניית דירה
סגור